El catàleg de tràmits és la porta a la tramitació de tots els tràmits que ofereix un ens.

 

Figura 1: Imatge de l’accés al catàleg de tràmits d’un ens

 

Els principals elements del catàleg són:

 

  • Un cercador; Al catàleg de tràmits publicat per l’ens podreu trobar un cercador per delimitar el tràmit que es cerca
  • El detall de tots els tràmits disponibles: més enllà dels tràmits destacats, trobareu els tràmits disponibles que ofereix l’ens,
  • Accés a la carpeta ciutadana “El Meu Espai”;

 

Us permetrà consultar en qualsevol moment l’estat de les vostres gestions i tràmits amb l’Administració d’una manera senzilla integrada i interadministrativa.

 

Figura 2: Imatge d’accés al meu espai personal

 

Un espai informatiu de destacats que els ens tenen per defecte i poden personalitzar

 

 

 

 

 

Figura 3: Imatge d’accés a l’espai informatiu amb destacats estàndard

 

Exemple d’un ens amb el seu espai informatiu personalitzat

 

 

 

Figura 4: Imatge d’accés a l’espai informatiu amb destacats personalitzat per l’ens

 

Recordeu que tot és responsiu i per tant és viable l’accés a través de dispositius mòbils.